19 Μαρτίου μέχρι 23 Μαρτίου 2026
Η ομάδα του προγράμματος Climart 3.0 ταξίδεψε στη Μπολόνια, Ιταλία, από τις 19 μέχρι και τις 23 Μαρτίου για την παρουσίαση των ταινιών που δημιουργήθηκαν από όλα τα εταιρικά σχολεία. Είχαν την ευκαιρία να εμπλακούν σε δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σε θέματα κλιματικής αλλαγής, αλλά και γνωριμίας με τους μαθητές των άλλων χωρών, να δημιουργήσουν και να συμμετάσχουν σε flash mob activity (δράση σε δημόσιο χώρο για κινητοποίηση των πολιτών), αλλά και να γνωρίσουν και να αγαπήσουν την ιστορική πόλη της Ιταλίας.