Συμμετοχή στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού «Το μάθημα ….παιχνίδι» είχε το Γυμνάσιο Αγίου Βασιλείου με ομάδα μαθητών της Γ΄ τάξης, όπου και κατέλαβε το τιμητικό Πρώτο Βραβείο στην κατηγορία «Ψηφιακό Παιχνίδι» για το Γυμνάσιο ανάμεσα σε πλήθος άλλων συμμετοχών από την Κύπρο.
Οι συμμετοχές αξιολογήθηκαν από το ΕΚΟΜΕ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας) με βάση τα εξής κριτήρια: πρωτοτυπία της ιδέας του παιχνιδιού, αρτιότητα στον σχεδιασμό και την υλοποίηση, εκπαιδευτική διάσταση και συμβατότητα με το μαθησιακό περιεχόμενο, συνδυασμός διασκέδασης και μάθησης, ενεργή συμμετοχή των μαθητών/τριών σε όλα τα στάδια δημιουργίας, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τη βαθμίδα εκπαίδευσης.
Η ομάδα μας δημιούργησε το εκπαιδευτικό δυσδιάστατο (2D) ψηφιακό παιχνίδι τύπου Platformer «Ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς» με τη χρήση του λογισμικού ανάπτυξης παιχνιδιών Unity. Η θεματική ενότητα με την οποία καταπιάνεται το παιχνίδι αφορά την Αρχαία Σπάρτη που είναι ενότητα η οποία διδάσκεται στο μάθημα της Ιστορίας Α' Γυμνασίου.
Την ομάδα δημιουργίας του ψηφιακού παιχνιδιού "Ή ταν ή επί τας" αποτέλεσαν οι μαθητές του Γ1 Αλέξανδρος Κυπριανού, Γιώργος Ζήνωνος, Έκτωρας Παναγιωτίδης και ο Στυλιανός Χρυσοστόμου του Γ2. Υπεύθυνη για τον συντονισμό και καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας για τη δημιουργία του ψηφιακού παιχνιδιού ήταν η Καθηγήτρια Πληροφορικής, κ. Ειρήνη Φιλιππέτη, ενώ συμβουλευτικό ρόλο για το εκπαιδευτικό μέρος του είχε η Φιλόλογος κ. Στέλλα Κυπριανού.
Λίγα λόγια για το παιχνίδι (υπάρχει σύνδεσμος για να κάνετε λήψη του παιχνιδιού)